Yankee Candle – snow in love

4 Feb

Om te vieren dat ik mijn laatste project van de studie heb behaald kocht ik voor mezelf een geurkaars van yankee candle. Omdat de kerstgeuren eruit gingen zat er een korting op van 30% en besloot ik even te kijken of er misschien iets tussen zat wat ik lekker vond ruiken.

Ik kwam uit bij deze mooie geurkaars in de geur snow in love. Het is een heerlijke zachte geur welke het ieder moment goed zal doen. Het mooie aan dit potje is dat er een zilverkleurige deksel op zit, dit vind ik erg chique ogen zo op mijn vensterbank. Verder is het potje nog prima te gebruiken als houder voor bijvoorbeeld kwasten of pennen als de kaars zelf op is.

Normaal kostte deze kaars rond de €18 maar ik nam hem mee voor €12. Wel gaan deze kaarsen een lange tijd mee, ze hebben namelijk 30 tot 40 branduren. Voor de liefhebbers van geurkaarsen nog een tip, brand je geurkaarsen niet de gehele avond maar blaas het na een kwartiertje uit je zult zien dat de geur nog wel een tijdje blijft hangen. En de kaars gaat veel langer mee.

Leave a Reply

