Plog Den Haag en Rotterdam

29 Jan

Vandaag neem ik jullie mee met een dagje uit mijn leven. Ik was namelijk een dagje naar Den Haag geweest en sloot de dag af met een film van het filmfestival in Rotterdam.

Vanaf Eindhoven is Den Haag nu niet echt naast de deur maar doordat ik een dagje vrij was kon het eigenlijk ook niet echt kwaad om een stukje te reizen. Ik besloot naar Den Haag te gaan omdat ik graag naar het Rotterdam filmfestival wilde gaan maar ook nog even een andere stad wilde zien. Ik was al eerder in Den Haag geweest en vond het wel een leuke stad dus hop met de trein die kant op. Het duurde bijna 2 uur voor ik er was maar gelukkig was het niet echt druk in de trein.

Eenmaal op centraal moest ik toch wel even een kopje koffie halen bij de starbucks. Ik besloot een cappuccino te nemen.

Daarna ben ik langs de lush en de afrowinkel gegaan. Voor de meiden die de artikelen van mascha kennen weten natuurlijk waar ik het over heb. Hier heb ik een paar scrubs en maskers gekocht. En bij lush heb ik mezelf verwend met een balistic en een conditioner. De foto hierboven laat 2 van de aankopen zien, in het echt waren het er meeršŸ˜‰.

(foto aankopen zara)

Ik ben bij meerdere winkels nog even wezen kijken. Zo ook even bij de mediamarkt ingestapt om toch even te neuzen bij de macbooks. Dat is nog wel een artikel wat hoog op mijn wishlist staat. Aangezien het rustig was kon ik bij de nespressobar even een koffie proeven, erg lekker was het en de verkoper was erg aardig en vriendelijk.
Als laatste liep ik in Den Haag nog eventjes de Zara in en kocht daar nog een blouse en een vestje van de sale.

En hop met de trein weer door naar Rotterdam, ik had nog even wat gezonde dingen gehaald om te eten als lunch (terwijl het al 4 uur was). Het was erg lekker en ik begin ook steeds meer verslaafd te raken aan griekse yoghurt, wat een heerlijk romig spul is het ook!

In Rotterdam kocht ik een kaartje voor de film oktober/november. Dit was een Duitse film welke engels was ondertitelt. De film begon rond 7 uur en ik had nog even de tijd om tussendoor wat te gaan eten.

Aangezien ik in mijn eentje was wilde ik wel ergens gaan zitten maar niet iets heel duurs halen. Uiteindelijk kwam ik bij een chinees restaurantje terecht waar ik een noedelsoep heb gegeten.

De film was wel leuk, het is zeg maar echt een filmhuisfilm maar had zeker erg komische fragmenten. Het leuke vond ik wel dat het een duitstalige film was. Ik heb een half jaar een cursus duits gedaan en heb gewoon wat met de taal daardoor vond ik het juist leuk om dan nu een duitse film te bekijken.Ā Na de film te hebben gezien weer lekker met de trein naar Eindhoven. Dit is ook weer ruim een uur waardoor ik totaal gesloopt weer thuis was.

Van te voren had ik nog niet echt het idee dat ik er een plog van wilde maken hierdoor heb ik niet echt veel foto’s gemaakt. Dat is wel jammer maar de volgende keer als ik er nog een keer een artikel aan zou wijden dan zal ik er zeker op letten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om eens een kijkje te nemen in mijn leven en dan met name wanneer ik een dagje weg ben.

Liefs Stefanie

Leave a Reply

