Disney

27 Jan

Jippie er is een nieuwe disneyfilm uit namelijk Frozen! Ik kon het niet laten om deze film te gaan kijken. Het gaat over een princes die magische krachten heeft en alles in ijs kan veranderen.
Het is natuurlijk weer een typisch disneyverhaal maar daardoor is het ook zo leuk, heerlijk een uurtje wegdromen met de magische wereld van disney zonder er echt bij na te hoeven denken.

Wat vond ik ervan
De film was leuk, echt eentje voor jong en oud. Ik ben 22 en als ik deze film kijk voel ik mee weer alsof ik 7 ben. Zoals iedere disneyfilm kun je het einde wel een beetje voorspellen maar hee dat is ook niet erg. Ik houdt juist op zijn tijd van die films waarbij je niet hoeft na te denken. En frozen doet zeker niet onder voor andere films. Het heeft prachtige beelden en mooie liedjes die lekker in het gehoor liggen. Deze film ga ik zeker nog wel vaker terugzien denk ik.

Inspiratie
Van disneyfilms krijg ik altijd een hoop inspiratie, nu heb ik bijvoorbeeld zin om mooie ooglooks te maken met blauwe oogschaduw. Of witte nagellak met mooie blauwe ijskristallen erop, of juist andersom met witte nailart.
Maar met name heb ik dan zin om te tekenen voor mij is het namelijk echt een doel om beter te leren tekenen. Zo ben ik gek op fanarts die mensen kunnen maken van dit soort verhalen, zoals die hieronder die ik zag op deviantart (een site voor en door kunstenaars). Hieronder laat ik 2 voorbeelden zien van prachtige fanart die ik je niet wil onthouden.
Ooit hoop ik zelf van deze prachtige plaatjes bij mijn post te kunnen voegen om de boel op te vrolijken maar voor nu zal ik het moeten doen met de prachtige beelden die anderen kunnen maken. (de bronnen staan hieronder vermeld).

bron foto’s: 1, 2, 3

Leave a Reply

