Shoplog Six

25 Jan

Als er een sieradenmerk is dat ik echt enorm leuk vind dan is het wel de six. Ze hebben echt vanallerlei sieraden voor prima prijzen. Van heel kleurig tot aan simpel en degelijk. Ideaal voor iedere situatie om mijn outfit mee af te maken.

Ik liep afgelopen week even nog in de stad want ik had nog een fluitje nodig voor mijn wedstrijd voor de dag erna en ik kon het niet laten om even de six in te lopen. En toen kwam het er was nog sale maar deze keer was alles wat in de sale was helemaal afgeprijsd naar €1 per sieraad. Ik kon het natuurlijk niet laten om dan even goed te kijken of er nog wat leuks tussen zat want meestal valt het bij zon final sale altijd tegen wat er nog ligt. Dat was deze keer niet het geval en klik verder om te zien wat ik allemaal heb meegenomen.

Ik ben gek op oorbellen, het liefst draag ik iedere dag wel een paar. Nu moet ik zeggen dat ik het ook wel vaak vergeet door haast in de ochtend maar ik vind het zeker een fijn gevoel om hangers in mijn oren te hebben en het maakt echt een outfit of look af. Het liefst draag ik hangers maar knopjes zijn vaak ook erg mooi en wat meer praktisch op sommige dagen.

Ik heb 2 paar oorbellen meegenomen, 1 paar goudkleurige hangers met een strikje en een steentje erin. En een paar hangers die heel langwerpig zijn met eraan een aantal bedels en kralen. Ik had nog niet echt iets soortgelijks en aangezien het een zwarte tint heeft kan het bij heel veel dingen worden gedragen.

Naast de leuke oorbellen die ik zag hangen viel me ook meteen deze ketting op. Het heeft een gouden kleur met daaraan een kop van een tijger. Ik houdt echt van dingen met katten erop en een tijger is mijn lievelingsdier dus ik was metteen verkocht na het zien van het sieraad . En voor €1 kon het toch geen kwaad toch?

Deze ketting zag ik zo rond de kerst bij de six hangen en vond het toen al super cute met een gingerbreadman en cadeautjes als bedeltjes. Eigenlijk wilde ik hem wel halen voor de kerst maar heb het toch niet gedaan, ik had immers al vanalles gehaald in die periode. Nu ik hem weer zag was ik toch wel weer verkocht en nu die maar €1 was kan ik hem toch prima bewaren tot aan december.

Als allerlaatste vond ik nog een paraplu, deze was niet afgeprijst naar €1 maar kostte maar liefst €2. Ik ben alleen vergeten een foto te maken aangezien deze allang in gebruik is genomen door het heerlijke weer van de laatste tijd.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik allemaal heb gekocht bij de six.

Liefs Stefanie

Leave a Reply

