Happyness is….

22 Dec

Ik houdt echt enorm van positieve en mooie quotes. Het is echt even een onderstreping van de mooie momenten op een dag. Op lisanneleeft.nl zag ik een artikel over een super leuke facebookpagina the happy page en ik kon het niet laten om ook een artikel hieraan te weiden.

Maar wat is dan de happy page?

Het is een facebookpagina met daarin plaatjes waarin uitgelegd is wat happyness is. Het doet me denken aan de plaatjes van de love is… Het zijn allemaal vrolijke plaatjes en ook heerlijk herkenbaar. I like!
Hieronder nog een paar die ik zelf wel erg leuk en herkenbaar vind.

Ik houd al sinds ik jong ben van het schrijven van dagboekjes en het bijhouden waar ik mee bezig ben. Het is voor mij echt een soort van verwerken van de dagen. En het is nog leuker om terug te lezen wat je allemaal hebt opgeschreven. Als ik nu een dagboekjes van jaren geleden weer eens teruglees is het inderdaad heel hilarisch om terug te zien.

Ik denk niet dat ik het hoef uit te leggen. Iedereen heeft wel eens een dag dat je je prachtig en lekker in je vel voelt en van die dagen dat maar niks wil lukken. Er gaat echt niks boven zon lekker happy dag!

En als afsluiter dit plaatje. Ik kon niet wachten tot ik catching fire kon zien maar toen ik eindelijk naar de bios ging heb ik er zo ontzettend van genoten. Wat een prachtige film. Soms is er wat geduld nodig maar dan heb je ook wat, blijkt maar weer.

Wat vinden jullie van de plaatjes en zijn ze ook voor jullie zo herkenbaar?

Bron plaatjes: the happy page

