leren leren en nog eens leren

2 Jul

We kennen het allemaal wel de laatste loodjes, hetgeen waarmee we het schooljaar afsluiten en eindelijk aan de vakantie kunnen beginnen. Met een gedachte die al naar het teras een lekker drankje dwalen en een neus helaas nog tussen de boeken. Ja het typische kenmerk van de laatste weken van het jaar. Hoewel ik eigenlijk vorige week al dacht klaar te zijn kreeg ik nog te horen dat er nog een assesment zou komen en wel vandaag. Letterlijk dus de laatste loodjes want erna heb ik geen verplichtingen meer voor mijn studie dan.
De rest van de vakantie ben ik van plan om te gaan werken want het is toch wel fijn om weer wat geld te verdienen om leuke dingen te gaan doen. Daarnaast ben ik ook nog eens 2 weekjes weg met mijn ouders om er even tussenuit te gaan. Al met al een hoop goeds in het verschiet, ik kan niet wachten.

Iedereen die nog bezig is met de laatste loodjes wens ik enorm veel succes, en geniet van jullie ververdiende vakantie!!

Leave a Reply

