misslipgloss goodiebox

12 May

Afgelopen week was er weer een goodiebox te bestellen op misslipgloss.nl. Deze keer stond het in het teken van moederdag, een box vol met leuke spullen voor jezelf en je moeder. Na het zien van de unboxing van Cyntia was ik om, ik vond het een leuke box en bestelde hem dan ook meteen zodra het kon. Maar wat zat er in de box en wat vond ik ervan. Klik verder om mijn bevindingen te zien.

Hier zijn dan alle spullen te zien. Er zitten een aantal tijdschriften, een boek, maskers, wat leuke make upjes en nog meer in. Al met al een lekker volle box met leuke spulletjes kortom.

De tijdschriften komen wel goed van pas, nu het weer lekker weer is geworden is het weer tijd om heerlijk te lezen. Ik houdt daar wel van, lekker in het zonnetje een blad of een boek lezen. Ook het boek lijkt me leuk om te lezen, helaas heb ik het boek al in mijn bezit (al heb ik het nog niet gelezen) maar daar kan ik waarschijnlijk wel iemand anders die ik ken blij maken.

De mok is echt enorm schattig en lekker groot. Ideaal om een lekker kopje thee uit te drinken of grote beker optimel. Deze ga ik nog veel gebruiken dat weet ik zeker.

Wat betreft de make up producten was het een verassing wat er in de box zou komen. Ik heb een striper gekregen met een knalgele kleur van golden rose en 2 oogschaduws van miyo in een witte en blauwe kleur. De kwaliteit van deze oogschaduws is erg goed, na een veeg kwam er al goed wat kleur vanaf. Ik denk dat ik hier wel mooie looks mee kan maken. De witte oogschaduw is een shimmer variant en de blauwe is een matte. Ook zit er nog een mascara in van lookx, deze heb ik nog niet gebruikt aangezien ik nog een goede mascara in het bezit heb maar dit is zeker de volgende die ik eens wil gaan proberen.

Aangezien het een moederdag box betreft zat er ook een anti age dagcreme in van nonique. Nu is de dagcreme bedoeld voor de vochtarme huid en aangezien ik dat niet echt heb zal ik het denk ik niet veel gebruiken. Wel ruikt de creme echt heerlijk naar vruchten en na een beetje proberen op mijn hand kan ik zeggen dat het wel snel intrekt. Als je nog op zoek bent naar een anti age dagcreme en je een vochtarme huid hebt dan zal ik zeker eens kijken naar deze creme want het is zeker een aanrader wat mij betreft.

Verder zat er ook nog een masker in van quirines, ik heb er jammergenoeg geen foto van gemaakt want het is de topper van de goodiebox. Ondertussen heb ik het masker al eens gebruikt en na het gebruiken van het masker had ik echt een superzachte huid, echt een topproduct. Helaas is de prijs niet erg goedkoop, namelijk 35 euro. Maar om het in de goodiebox te krijgen is het natuurlijk ideaal. Ook zat er nog een masker in van andrelon, een washand van ecotools en een sample van argan olie.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat er in de goodiebox zat. Liefs Stefanie

5 Responses to “misslipgloss goodiebox”

  1. stacey May 28, 2013 at 10:12 pm #

    mooie inhoud🙂

  2. vanessa June 13, 2013 at 10:52 am #

    Leuk! Die tas is erg fijn.

  3. Sabrina June 25, 2013 at 12:34 pm #

    kei leuk!

  4. Aurelie June 28, 2013 at 5:43 pm #

    Die goodiebox zag er echt leuk uit!

  5. whatilovenl July 15, 2013 at 9:19 am #

    Mooie inhoud heeft die goodiebox!🙂

Leave a Reply

