nieuwe indeling desktop

11 Apr

In het teken van de lente schoonmaak kon mijn laptop niet ontbreken. Ik zag laatst op makeupsavvy een enorm leuk idee om een soort van indeling te maken in de vorm van een achtergrond en daarom dan mijn icoontjes te verdelen. Voorheen was het een enorme chaos want alles wat ik had geïnstalleerd had ik maar lukraak op mijn desktop staan. Resultaat een overvolle desktop en geen overzicht, kortom niet handig in gebruik. Eigenlijk gebruikte ik alleen maar de zoekbalk als ik iets nodig had, dit moest dus anders.

Dit is dan mijn uiteindelijke indeling. Ik heb al mijn icoontjes verdeelt over de verschillende bolletjes. Niet perse hetzelfde als de tekst die erboven staat maar het is een overzichtelijk geheel voor mezelf. Wat vinden jullie van een dergelijke indeling en mijn nieuwe achtergrond? En zouden jullie snel een dergelijke indeling gebruiken?

Voor iedereen die het idee leuk vind, er zijn er meer te vinden op makeupsavvy. In de toekomst wil ik zeker nog eens kijken of ik zelf eens een paar mooie achtergrondjes kan maken in een dergelijk thema maar voor nu is er genoeg leuks op het internet te vinden.

liefs Stefanie

2 Responses to “nieuwe indeling desktop”

  1. Monique April 25, 2013 at 2:29 pm #

    Leuk zeg!

  2. Tamara April 28, 2013 at 3:41 pm #

    Wat een leuk en handig idee! Ik moet ook nodig mijn bureaublad opschonen, hij staat letterlijk helemaaaal vol!

Leave a Reply

