new in: Essence 24h eyeliner en mascara

28 Feb

Laatst ging ik even langs de kruidvat om te kijken naar de nieuwe collectie die ze hadden van catrice en essence. Nadat ik op verschillende blogs goede verhalen had gelezen moest ik het wel even zelf komen bekijken. Allereerst had ik een nieuwe mascara nodig voor de dagen dat ik bij mijn ouders op visite ben. Ik heb daar meestal een aantal (make up) spulletjes liggen zodat ik dat niet steeds hoef mee te nemen als ik er een paar daagjes blijf slapen. Ik zocht eigenlijk een simpele mascara zonder teveel poespas en vooral eentje met een normaal borsteltje (lees niet te groot maar ook niet te klein).

En die mascara heb ik gevonden. Ik had eerst bij catrice gekeken maar aangezien er geen enkele mascara meer in het schap lag ben ik maar gaan kijken bij de mascara’s van essence. Deze mascara heeft een simpel borsteltje en doet het prima, maar is verder ook niet echt spectaculair ofzo.

Het tweede dat ik heb gehaald is een eyeliner pen. Dit is zon product waar ik eigenlijk altijd erg sceptisch over ben want krijg je wel een goede zwarte lijn met een stift en blijft het dan ook goed zitten? En als laatste droogt zon pen niet enorm snel uit? Van het laatste weet ik het antwoord nog niet maar op de eerste twee vragen kan ik al wel wat zeggen. Het zetten van een lijn boven mijn ogen is nog nooit zo makkelijk geweest! Met een simpele beweging maak ik een mooie strakke lijn die ook nog eens echt goed blijft zitten. Zelf na een rondje hardlopen, i know shame on me, bleef het perfect op zijn plaats. Dus voor de meiden die op zoek zijn naar een goede eyeliner pen voor een klein bedrag, loop vooral eens langs het essence schap.

Als laatst nog even een swatch om de kleur van de eyeliner te laten zien.
Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik echt enorm enthousiast over het product.

ps. Mischien is het jullie al opgevallen maar er ligt een elastiekje onder de mascara en eyeliner op de foto’s, dit omdat de producten elke keer weer wegrolden. Ik ben nog steeds aan het leren hoe ik zo mooi mogelijke foto’s kan maken van producten en looks, ik wordt er steeds beter in maar heb nog een hoop te leren dat merk ik nog wel. Dus mocht je nog tips and tricks hebben dan hoor ik die natuurlijk graagšŸ˜‰.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Liefs Stefanie

Leave a Reply

