gewoon een winterse dag

18 Feb

De winter heeft voor en nadelen. Het nadeel: de vingers die bevriezen, wintertenen gladde wegen en iedere ochtend een waar gevecht om je bed uit te kunnen komen. De voordelen de heerlijke comfy truien, die mooie leren boots weer aan kunnen doen, lekkere kopjes koffie/warme chocolade terwijl je lekker onder een dekentje bent gekropen en het dragen van allerlei sjaals zo lekker en zo leuk.

Waarom kom ik daar nu mee nu de winter weer bijna tot zijn einde is gekomen. Ik stond net op het station in Utrecht, te wachten tot mijn trein kwam. Helaas waren ze bij de NS bang voor sneeuwval en besloten ze maar minder treinen in te zetten. En dan heb je dus een half uur over om het een en ander te doen. En zeg nu zelf je kunt op een slechtere plaats stranden dan op utrecht centraal. Nu had ik mezelf voorgenomen dat ik geen eten en drinken zal halen op stations, maar door het koude weer snakte ik wel naar een warme kop koffie. Probeer maar eens zon lekkere kop te weerstaan als je naast de Starbucks uitstapt. Met mijn kopje leut in mijn handen geklemd, kijkend naar de voorbijgangers die voorbij kwamen lopen en rennen zat ik te wachten tot mijn trein dan eindelijk zou arriveren. Hoewel het natuurlijk niet leuk is dat een trein uitvalt, je moet er het beste van maken en dat heb ik zeker gedaan. Ik kan echt genieten van het alle tijd hebben om wat te doen. Natuurlijk zijn er leukere dingen maar toch positief omgaan met de tegenslagen die komen voelt toch altijd wel het beste.

Liefs Stefanie

Leave a Reply

