Nieuwe liefde

1 Jan

Ken je dat gevoel? Dat je er niet zonder kan, iedere keer krijg je er weer een blosje van op je wangen. Je straalt en kan niet zonder. Mij is het overkomen en ik zal jullie voorstellen aan mijn nieuwe liefde.

Haha nee ik ben niet verliefd, nouja niet zoals gewoonlijk. Het is mijn nieuwe blush van Mac in de kleur gleefull. De kleur past precies bij me en de glans laat me echt stralen.

Blush vind ik maar een lastig ding, ik heb van mezelf een rode ondertoon in mijn huid en ben er pas laat mee begonnen. Later ontdekte ik dat blush echt zo mooi kan zijn en het echt de look kan maken, maar ook breken. Het enige lastige is dat ik mijn huid wel goed moet bedekken met een foundation omdat mijn wangen al een beetje rood van zichzelf kunnen zijn. Als ik erna een blush aanbreng heb ik exact waar ik wil glans en kleur op mijn gezicht.

Laatst was ik bij de bijenkorf naar binnen gelopen en ben toen eens een kijkje gaan nemen bij de mac stand daar. Ik wilde al een tijdje een blush van mac (stiekem heb ik er al een paar) maar ik ben nog nooit geadviseerd om tot een kleur te komen die echt bij me past. Natuurlijk had ik een drukke dag uitgekozen zo net voor kerst om eens om advies te vragen, maar ik werd gelukkig best snel geholpen. De make-up artist was echt super vriendelijk en had me geadviseerd om voor een koele blush te kiezen die toch iets warmer is omdat ik donker haar en ogen heb. Ze adviseerde me een donkerroze blush aan, en bracht het aan op mijn gezicht. En tja dan ben je om, de blush was echt prachtig en deed echt wat voor mijn gezicht! Het was bijna kerst en een klein cadeautje voor jezelf kan ook geen kwaad toch?

De blush is een mineralised versie. Dit is een gebakken blush, die naast een goede pigmentatie ook nog een prachtige glans afgeeft. De kleur is donkerroze en past echt perfect bij mijn huid, waardoor het heel natuurlijk is. Ideaal voor iedere dag. Links zie je een swatch zonder flits, en rechts eentje met flits.

De blush kostte me 24 euro, en dat is wel een lieve duit voor een kleurtje op de wangen. Maar wat ben ik er blij mee en gebruik het echt met liefde. En kan echt iedereen de blush aanraden.

Leave a Reply

