face of the day, brown eyes

29 Dec

Ik vind het leuk om af en toe eens een foto te maken van de look die ik op heb op een dag. Het leek me leuk om deze eens te posten in het artikel voor vandaag.

Stom genoeg ben ik vergeten wat ik precies op heb gedaan. Maar ik denk dat ik deze producten heb gebruikt:

  • BB cream van garnier in light
  • wenkbrauwpotlood van de Hema in kleur 05
  • Catrice oogschaduw pallete, twinkle in the eye
  • Catrice mascara
  • zwart oogpotlood Catrice

Verder heb ik nog een bruine oogschaduw gebruikt en een lichte blush, maar deze is niet heel erg goed te zien op de foto.

Het twinkle in the eye pallete van catrice is echt mijn favoriete palletje. Deze zul je waarschijnlijk nog wel vaker tegen gaan komen op mijn site. In dit pallete zit namelijk echt de perfecte highlighter die ik eigenlijk elke dag gebruik.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om eens een fotd te zien.

Liefs Stefanie.

Leave a Reply

