8 hour cream review

16 Dec

Al weer eventjes geleden kwam ik bij de etos om gewoon tandpasta te halen en bij de kassa aangekomen zag ik dan dit doosje. Eerst zei een stemmetje in mijn hoofd niet kijken, niet kijken maar ok het was al te laat want daar stond het dan, een doosje met 3 blikjes 8 hour cream voor maar 10 euro. En tja dat is wel een hele goede deal. Ik was al in het bezit van een tube 8 hour cream waar ik al echt enorm blij mee was. Elke keer als ik wegging stopte ik het in mijn tas, maar natuurlijk vergat ik het ook wel eens en dan zat weer eens zonder lipbalsem. In het doosje zitten 3 blikjes, met in ieder blikje 12,6 gram, dus in totaal 37,8 gram. De 8 hour cream gebruik ik vooral voor mijn lippen en het is van de weinige middelen die echt lijkt te werken op mijn droge lippen. En nu heb ik meerdere potjes zodat ik er 1 in iedere tas kan doen zodat ik niet zonder zit.

Nu moet ik eerlijk zijn en had ik niet verwacht dat ik zo gek kon zijn op deze lipbalsem. Ik dacht dat het een veredelde vaseline was maar niets is minder waar. Deze creme heeft een dikkere structuur en trek ook daadwerkelijk in mijn lippen, maar laat ook een lekker laagje over je lippen heen als vaseline of een lipbalsem. Het enige nadeel van de 8 hour cream is de geur die is namelijk heel medicinaal en daar moet je dus van houden, ik ben er zelf niet echt weg van maar het went al gauw.

De potjes waren verpakt in een simpel, strak wit doosje. Het ziet er chique uit.

Vervolgens zaten ze verpakt in een papiertje. Vind dat wel een luxe gevoel dat het goed verpakt is zelfs in het doosje zelf.

Dit zijn de 3 blikjes. Ze zien er schattig uit. Het zijn kleine schroefpotjes met op ieder blikje een ander plaatje. Op 2 staat een vrouwtje, en op 1 een grote 8. Simpel maar ik vind het toch zeker wat hebben.

En zo ziet de creme er zelf uit. Het heeft dezelfde structuur als vaseline alleen is het wat dikker. Ik denk dat je het goed kan vergelijken met de structuur van de gele zalf van purol.

Al met al kan ik tegenwoordig niet meer zonder.

Hebben jullie wel eens dat je in het begin sceptisch bent over een product maar dat je erna toch enorm verast bent door de werking?

Leave a Reply

