het is alweer december

3 Dec

 

Jeetje wat gaat de tijd toch snel, voor je het weet is het alweer december en is het jaar alweer bijna voorbij. Ik moet eerlijk zijn ik houd niet echt van de winter, ik ben echt een koukleum en als het ook maar een beetje koud is dan heb ik moeite om het warm te krijgen. Verder reis ik veel met de trein aangezien ik in een andere stad studeer dan dat ik woon, hierdoor moet ik dagelijks met de trein naar mijn studie gaan. Helaas heeft de ns in de winter wat vaker problemen met het op tijd rijden waardoor de wachttijden op de koude stations ook vaak ietsje langer zijn dan gepland. Maar goed de winter is zo erg nu ook weer niet het heeft ook goede kanten. Zo is het heerlijk om iets warms te drinken als het buiten koud is. Ik houd van thee en koffie en juist nu is het heerlijk om dit te drinken want wat is er nu lekkerder dan als je net uit de kou komt en er staat een lekker bakje dampende koffie of thee voor je. En dat doet me denken aan het feit dat er altijd een positieve kant is aan alles en dat als het lijkt dat alles tegenzit er toch wel weer iets positiefs is. En dat het enige dat we dan moeten doen is het positieve zwaarder laten wegen dan het negatieve, let the happy thoughts rule your life!

ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik af en toe meer een verhaaltje zoals dit schrijf zo tussendoor, het was een uitprobeersel zoals meerdere artikelen zullen zijn maar goed ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs Stefanie

2 Responses to “het is alweer december”

  1. mysupersweetlife December 12, 2012 at 2:59 pm #

    De tijd gaat zeker heel erg snel! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    • stefizled December 12, 2012 at 3:34 pm #

      dankje, ik ben net begonnen en heb nog geen bloglovin voor mijn site😉

Leave a Reply

