update

1 Dec

Zoals je misschien kan zien is er niet altijd een update te vinden op mijn blog en dat vind ik eigenlijk best wel jammer want het is gewoonweg leuk om eens lekker te schrijven over alles wat er allemaal in me opkomtšŸ˜‰. Zo ben ik gek op beautyproducten en spullen en doe ik stiekem niets liever dan erover praten en ermee spelen. Dus waarom er niet over schrijven voor de mensen die er ook interesse in hebben. Helaas heb ik niet alle tijd om me totaal erop te kunnen focussen en dat vind ik jammer. Momenteel heb ik het helaas erg druk met mijn studie en gaat dit zeker voor maar aan de andere kant kan ik misschien door middel van mijn blog me juist even lekker op iets anders storten als ik eens niet aan het studeren ben.

Ik ben deze blog begonnen omdat ik graag wilde gaan bloggen, ik vind het een interessant medium en wilde graag beter worden in het schrijven van artikelen. Ik hoop dat er zeker verbeteringen gaan plaatsvinden in de blogs die ik maak. Ik ga mijn best doen om vaker te schrijven zodat ik echt blijf bloggen, want nu ik dit zo schrijf heb ik weer veel zin om meerdere artikelen te maken!

Liefs Stefanie

Leave a Reply

