catrice aankoopjes

14 Nov

Laatst was ik dan weer eens langs de kruitvat  en tja ik moet eerlijk bekennen dat dit wel vaker dan eens is en dat het verlaten van die winkel dan ook echt nooit met lege handen gaat. Maar goed, naast wat handige spullen die ik nodig had moest er toch weer even bij mijn favoriete merk van de kruitvat worden geneusd, namelijk catrice.

Catrice heeft altijd echt mooie producten in het assortiment die zeker niet onder doen voor veel duurdere merken en het is lekker betaalbaar. Nu kwam ik er laatst, toen ik een look wou maken achter dat ik eigenlijk niet in het bezit was van een highlighter, althans die lag niet op mijn kamer. Nu had ik hiervoor een limited edition highlighter gehad die waarschijnlijk nog bij mijn ouders ligt waar ik destijds erg tevreden over was en bedacht me dat ik wel weer eens bij catrice kan kijken of ze misschien wel een mooie in het assortiment zouden hebben. En ja hoor die hadden ze. Het is van de prime and fine lijn, waar ook een finishing poeder en een primer van zijn. Na even te hebben geswatcht besloot ik hem dan ook maar mee te nemen. Verder kwam ik tot de ontdekking dat catrice ook nog een hele leuke blush in het asortiment had, namelijk de multicolour blush in de kleur strawberry frappucino (aaah wat een leuke naam…). Een blush met meerdere kleurtjes stond al op de wishlist dus toen ik de kans kreeg heb ik hem dan ook maar meteen meegenomen.

Hierboven de zie je links de blush en rechts de highlighter. Zijn ze niet prachtig??

En dit zijn dan de swatches van de blush, links zie je alle 4 de kleuren afzonderlijk en rechts de combinatie van alle kleuren. Het is een subtiele lichtroze blush die net die gezonde blos geeft aan je gezicht, het is niet supergepigmenteerd maar dan hoeft wat mij betreft ook niet voor blush.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn aankoopjes van deze keer te zien.

Liefs Stefanie

Leave a Reply

