warm bodies, het nieuwe twilight?

9 Nov

Hebben jullie dat ook wel eens dat je over een film/boek hoort en dat je meteen enthousiast over wordt. Toen ik het eerst hoorde van het boek warm bodies, dacht ik dat het een soort van twilight was maar dan met zombies. Maar niets is minder waar, ik ben echt laaiend enthousiast over dit boek.

Net als twilight is dit een boek dat warm is onthaald door de pers, na het zien van een paar reviews van het boek was ik meteen enthousiast en moest ik het zeker gaan lezen. En zo begon ik  aan het verhaal. Ik moet zeggen het is inderdaad een leuk boek om te lezen en het is echt iets anders dan twilight en niet alleen omdat het gaat over zombies, het is een heel ander soort van verhaal. De hoofdpersoon “R” (een zombie) die gek wordt op een meisje is misschien een wat vreemde gedachte maar het is juist erg boeiend. Het verhaal is mooi verwoord en erg gedailleerd, ik kan me de situatie erg goed voorstellen en er heerlijk bij wegdromen. Iedereen die houdt van boeken over monsters avontuur en liefde kan ik warm bodies zeker aanraden.

Momenteel ben ik nog bezig met het lezen van het boek maar als ik die uit heb wil ik zeker de film gaan zien als die in bios komt.

Naast dat het een leuk boek is wil ik jullie deze make up tutorial van michelle phanook niet onthouden, hierin tovert ze haar vriend om in een knappe en eh angstaanjagende zombie😉

Leave a Reply

