eerste post!

3 Nov

Welkom op mijn site,

Dit is het eerste post die ik schrijf voor mijn blog stefizled. Het is een personal blog waarin ik vooral zal gaan schrijven over beauty, maar ook diy’s en persoonlijke artikelen zullen gaan verschijnen. Ik begin de blog omdat het al een tijdje bij me kriebelt om een blog te beginnen en nu heb ik dan die stap genomen. Ik houdt van schrijven en bezig zijn met foto’s, beauty en natuurlijk bloggen waardoor een blog beginnen wel een leuke vervolgstap is. Ik ga proberen een aantal keer per week een artikel online te plaatsen, mijn streven is 3-4 keer per week maar als ik het red om meer te schrijven zal ik die kans natuurlijk grijpenšŸ˜‰. Wel kan het zijn dat de layout nog een beetje verandert in de komende tijd, omdat het naar mijn gevoel nog niet klaar is.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tip en tricks zijn natuurlijk altijd welkom!

Liefs Stefanie

Leave a Reply

